صفای اشـــــــــــک ، وفای غـــــــــــــــــم
صفای اشـــــــــــک ، وفای غـــــــــــــــــم


It news

لومیا 900 نوکیا با قیمت 99 دلار در اپراتور AT&T ارایه می شود

لومیا 800 نوکیا تلفن زیبایی است اما قیمت ۸۰۰ دلاری اش سبب می شود هر کسی سراغ این تلفن نرود. به خصوص آنکه سیستم عامل اش هم ویندوز فون است و هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. مدتی بعد لومیا 900 معرفی شد که از شبکه نسل چهارم LTE پشتیبانی می کرد و برای اپراتور AT&T وارد صحنه می شد.

حالا ساعاتی قبل قیمت این تلفن اعلام شد و شاید قیمت ۹۹ دلاری این تلفن سبب بشود افراد زیادی بخواهند این محصول را داشته باشند. البته این قیمت در صورت خرید این تلفن به صورت قراردادی ۲ ساله با این اپراتور خواهد بود.

اما در هر صورت کاهش قیمت چشمگیری برای تلفن های ویندوز فون نوکیا به حساب می آید و می توانید منتظر قیمت های ارزان تر برای ارایه های جهانی هم باشید.

--------------------------------------------------

کینکت 1.5 برای ویندوز ارایه می شود

 

هنوز چند ماهی از ارایه کینکت برای ویندوز نگذشته که مایکروسافت خبر از ارایه نسخه 1.5 می دهد. به زودی کینکت ویندوز در ۱۹ کشور جدید وارد بازار خواهد شد و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود.

در نسخه 1.5 کینکت برای ویندوز، امکانی به نام رهگیری ۱۰ مفصل در حالت نشسته اضافه شده که در آن کینکت می تواند حرکات سر، گردن و دست ها را در حالت نشسته پشت کامپیوتر یا ایستاده در فاصله های نزدیک و دور تشخیص بدهد.

در کنار آن امکانی به نام استودیوی کینکت نیز اضافه خواهد شد که یک اپلیکیشن است که به برنامه نویس ها اجازه می دهد حرکات کاربران را در مقابل کینکت ضبط کنند و نرم افزارشان را برای استفاده از کینکت آماده کنند.

امکان تشخیص زبان های جدید هم به کینکت اضافه شده و مایکروسافت می گوید در اردیبهشت ماه می توانید منتظر کینکت 1.5 برای ویندوز باشید.


---------------------------------------------

تغییر در Slide to Unlock به کمک جیل‌بریک

  به کمک جیل‌بریک میتوان قسمت هایی از سیستم عامل را، که در حالت عادی کنترلی روی آن نداریم، تغییر دهیم! در اینجا میخواهیم به تغییرات در Slide To Unlock بپردازیم.

 

تغییر رنگ

اگر حوصله شما از رنگ خاکستری موجود سر رفته و یا میخواهید ترکیب رنگی جالب با تصویر پس زمینه تان ایجاد کنید، با توییک ColoredKnob میتوانید رنگ پیش‌فرض را تغییر دهید. این برنامه برای جیل‌بریک کنندگانی که از iOS 5.x استفاده میکنند در ریپازیتوری BigBoss به صورت رایگان قرار گرفته است.

 

اجرای برنامه

LockSliderz-Screenshotfruite_narenji.jpg

در iOS 5 اپل امکان اجرای دوربین در LockScreen را فراهم کرد، اگر قصد گسترش این قابلیت را دارید باید از برنامه LockSliderz استفاده کنید. شما دراین برنامه میتوانید با اضافه کردن یک خط اضافه به صفحه خود تا ۴ اپلیکیشن را اجرا کنید. این برنامه با قیمت ۱.۴۹$ از ریپو ModMyi قابل دریافت است.

 

تغییر نوشته

slidetomodfruite_narenji.jpg

به کمک برنامه SlideToMod شما میتوانید عبارت Slide to unlock را به هرچه که میخواهید تغییر دهید! البته این برنامه قابلیت های کوچک دیگری مانند اضافه کردن زمان به جای نوشته پیش‌فرض و… را نیز دارا می‌باشد. این برنامه به صورت رایگان در ریپو ModMyi آماده است.

 

تاریخ فارسی

photo (1)fruite_narenji.jpg

مهمترین و بهترین برنامه ممکن در این قسمت، البته برای ما ایرانی ها. در iOS های قبلی میتوانستیم با برنامه Jalali Lock تاریخ فارسی را بر روی LockScree بیاوریم ولی از آنجایی که این برنامه برای iOS 5 به روز نشده است، شما میتوانید از برنامه SlideCal استفاده کنید. این برنامه تاریخ روز را به جای عبارت Slide to unlock نمایش میدهد. این برنامه را به صورت رایگان از ریپو BigBoss دریافت کنید.

-------------------------------------------------------
با وای-گیگ آشنا شوید: انتقال بی سیم اطلاعات با سرعت 7 گیگابیت در ثانیه

حتما با شبکه بی سیم وای-فای آشنا هستید. اما تا به حال اسم WiGig به گوش تان خورده است؟ وای-گیگ استاندارد جدیدی برای انتقال اطلاعات به صورت بی سیم است که وعده سرعتی بسیار بالاتر از فناوری های انتقال بی سیم فعلی را به ما می دهد.

در واقع استاندارهای این روش جدید سال گذشته به مرحله تصویب رسیده است. وای-گیگ از باند 60Ghz برای انتقال اطلاعات استفاده می کند و مدل سه باند اش می تواند همزمان از سه باند 2.4 ، 5 و 60Ghz برای انتقال اطلاعات استفاده کند.

در این صورت شما سرعت انتقال اطلاعات بی سیمی معادل 7 گیگابیت در ثانیه در اختیار خواهید داشت که هفت برابر سریع تر از استاندارد 802.11ac است که هنوز منتظر فراگیر شدن اش هستیم و 10 برابر سریع تر از 802.11n عمل می کند که هم اکنون از آن به صورت گسترده استفاده می کنید. ضمن اینکه این استاندارد با دستگاه های وای-فای حال حاضر نیز سازگاری دارد و با آنها کار می کند.

 

در این میان شرکت پاناسونیک موفق شده یک چیپ جدید برای WiGig ابداع کند که کمتر از یک وات انرژی مصرف می کند و با این مصرف می تواند به انتقال اطلاعات بی سیم با سرعت 5 گیگابیت در ثانیه بپردازد.

این مصرف کم انرژی و اندازه کوچک سبب می شود که بتوان از این رادیوی جدید در تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده کرد. با این سرعت می توان در شبکه خانگی یک ویدیو اچ دی را در کمتر از ۱۰ ثانیه از طریق تلفن همراه منتقل کرد.

البته این استاندارد هنوز مشکلاتی را در مسیر دارد. یکی از مهمترین آنها، برد بسیار کوتاه این استاندارد روی باند 60Ghz هست که در حال حاضر حتی از برد بلوتوث هم کمنر است. (تقریبا نصف برد بلوتوث) به خاطر اینکه ملکول های موجود در فضا مانند اکسیژن بر روی آن تاثیر می گذارند. و تا حل این مشکل و استفاده آن در تلفن های هوشمند، مسیر نسبتا طولانی باقی مانده است. هر چند از وای-گیگ همین الان هم در مکان هایی مانند دیتاسنتر ها برای ارتباط های بی سیم بسیار پر سرعت مورد استفاده قرار می گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:فناوری جدید,

|
 


به وبلاگ یه مرد عاشق خوش آمدید. امیدوارم مطالبی که میذارم ، رضایت شما دوستان رو به همراه داشته باشه .

نازترین عکسهای ایرانی

 

pc
sms
Dastan

 

حمـیـــــد رضـــا

 

مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
اسفند 1389

 

عشــــــــــــــق ...
کـُجـا پـنـاه بـــرم ؟
غمگینم @@@
حکـــــایت آن درخـــت !
دلـــــــــــم شـــــــکســـــــته
آرزو دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتخــــــــــــــــــــــــــاب
چی بگــــــــــــــــــــــم !!!
دلم برایت تنگ است !!!
خدایــــــــــــــــــــــــا !!!
دلم گرفــــــــــــــته
دلم گرفــــــــــــــــــته
یـــــــه روز میـــــــاد !!!
عاشقانه
امتحان عشق !!!!!!!
عــــــــــکس Love
متن های زیبا و عاشقانه
اس ام اس عاشقانه تیر ماه
LOVE !
اس ام اس خرداد 91 سری جدید

 


دلـم گرفتــه...دلــم عجیــب گرفتــه...خیــال خـواب نــدارم
بلکــــــــــلاو
کاش یه کم بارون بگیره
هفت شهر عشق
زیبای وحشی
آهنگفا
دنیای فناوری
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

mz
آندروید
اخبارتازه فناوری اطلاعات
mofid
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 14071
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->